anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Doświadczenia z dpd - NAJGORSZA FIRMA na rynku...

Chciałam prosić o jakieś sugestei, co można jeszcze zrobić w następującej sytuacji:

 

28.9 zostaje do mnie wysłana przesyłka Colossimo Z Francji.

30.9 pojawia się na trakingu informacja "Adres dostawy jest niekompletny i nie możemy dostarczyć Twojej paczki. Szukamy dodatkowych informacji, aby zapewnić prawidłową dostawę przesyłki. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta..."

Kontaktuję się dwukrotnie 1.10 z firmą dpd, która ma to dostarczyć i otrzymuję takie odpowiedzi: "Proszę o kontakt z Pocztą Polska w celu ustalenia spedytora doręczającego paczkę." oraz "W naszym systemie nie mamy zarejestrowanego takiego zamówienia. Sugeruje w tej sytuacji skontaktować się z nadawcą w celu ustalenia szczegółów."

Po interwencji nadawcy w dniu 2.10 (sprzedawca przesłał mi scan dokumentów z poczty francuskiej), w kolejnym dniu na trackingu pojawia się informacja, że przesyłka zostanie dostarczona.

Jednak nie została dostarczona.

W dniu 12.10 otrzymuję informację z dpd: „informujemy, iż ze względu na błędny adres przesyłka została zwrócona do nadawcy.” 

Kontaktuję się ponownie z dpd prosząc o wyjasnienie i 14.10 otrzymuję informację: " przesyłka nie została doręczona z powodu błędnego adresu. Listy przewozowe La Poste są uzupełniane ręcznie, mogło zabraknąć informacji niezbędnych, aby przesyłkę doręczyć. Nie posiadamy przesyłki, nie mamy możliwości zweryfikowania. Przesyłka została przekazana za granicę 3 października, ustalenie jej dalszych losów poza granicami Polski spoczywa na nadawcy."

Pomijam już to, że na przesyłce był dodatkowo naklejony wydrukowany mój adres, więc albo to jest celowe działanie, albo zatrudniają tam debili.

Przesyłka nie wróciła do Francji. Poczta francuska twierdzi, że nadal jest na terenie Polski. Na chwilę obecną nie wiadomo gdzie jest.

 

Co mogę jeszcze zrobić w takiej sytuacji? Czy można gdzieś to zgłosić?
Dalsze rozmowy z dpd nie mają sensu, ta sama odpowiedź, oni nic nie wiedzą.
Uważam, że po prostu ukradli przesyłkę.
 
Sprzedawca oczywiście współpracuje i stara się wyjaśnić sprawę, z rekompensatą też nie ma problemu,nie o to chodzi, mnie ta opcja nie interesuje. Zależy mi na zawartości przesyłki, zwłaszcza, że są to rzeczy trudno dostępne. Nie mam możliwości dokonania ponownie zakupu, bo nie ma takiej oferty.
 
Bardzo proszę osoby, które miały negatywne doświadczenia z tą firmą i udało im się je rozwiązać je pomyslnie o jakąś radę.
Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0