anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odwołać się od decyzji pracownika obsługi klienta eBay, który zamknął spór?

Mam problem ze Sprzedającym z Niemiec, od którego kupiłem uszkodzony iPhone. Aukcja bez prawa zwrotu.
Sprzedający mnie oszukał, ponieważ w opisie informował, że wyświetlacz jest jak nowy, natomiast, po otworzeniu przesyłki, okazało się że jest pęknięty. Ponadto telefon był bez tacki na kartę SIM. Za wysyłkę zapłaciłem więcej niż podano w cenniku DHL.
Moje podejrzenia, że nie pójdzie gładko, się zaczęły, gdy podał mi numer do śledzenia z błędem.
Po paru dniach zwróciłem mu na to uwagę, po czym podał mi prawidłowy numer. Po zlokalizowaniu przesyłki okazało się, że DHL ma problem z dostarczeniem paczki, ponieważ zawiera błąd w danych adresowych. Po moim kontakcie z DHL, naprawiłem pomyłkę Sprzedającego. Facet nie napisał numeru domu w którym mieszkam.
Ze względu na to co napisałem powyżej otworzyłem spór - bo po co mi niekompletny iPhone z uszkodzonym wyświetlaczem, dla którego, właśnie go kupiłem.
Umieściłem zdjęcia w treści sporu, opisałem problemy - Sprzedający potwierdził, że nie wysłał tacki na kartę SIM ale zaczął wypisywać bzdury i przeciągać czas aby, pewnie, nie wysłać tej tacki oraz twierdzić, że wyświetlacz był w porządku. Musiałem zbadać lepiej zdjęcie z aukcji i po jego powiększeniu dostrzegłem ledwo-ledwo widoczny ślad pęknięcia. Poprosiłem eBay o pomoc w nierozstrzygnięciu sporu, lecz reakcja pracownika obsługi klienta eBay mnie zaskoczyła. Pracownik stwierdził, że dostałem przedmiot zgodny z opisem i po prostu zamknął otwarty spór. Nie zwrócił, nawet swojej uwagi na to, że Sprzedający potwierdził brak tacki na kartę SIM. Nadmienię, że ten pracownik serwisu, podobnie jak Sprzedający, też z Niemiec - ma niemieckie imię i nazwisko.
Nie ukrywam, że straty materialne mam znikome, nakręciła mnie arogancja Kupującego, chociaż przez większość czasu udawał niewiedzącego lub taką osobę co nie jest w zgodzie z własną głową. Może taki jest, kto wie - ale w tym przypadku co robi na eBay?
Miarka się przebrała po tym jak sprawę załatwił ten pracownik serwisu eBay.
Moje pytanie, jak w temacie wiadomości - jak się odwołać od tej decyzji - proszę o praktyczne rady, co i gdzie nacisnąć lub do kogo napisać w tej sprawie.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Jak odwołać się od decyzji pracownika obsługi klienta eBay, który zamknął spór?

przez pewien czas jest link do odwolania w centrum , w tym sporze. Nie pamietam jak dlugo. Przeczytaj tez uwaznie email od Ebay - moze tam jest jakas informacja na temat. 

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź