kto ponosi koszty przesyłki reklamowanego przedmiotu

kajo155
Użytkownik

Pewna Niemka kupiła u mnie wózek 4 miesiące temu . Teraz chce reklamować stelaż , który jest podobno zdeformowany . Nie chce jednak odesłąć towaru do Polski do reklamacji , dpiero jak otrzyma nowy przadmiot wyśle ten uszkodzany , ale na nasz koszt . Kto w takiej sytuacji pokrywa koszty przesyłki reklamowanego towaru ?

Pokaż cały temat

1. rozumiem ze opinie juz od niej otrzymales i nie grozi Ci juz negatyw dla tej transakcji
2. jestes sprzedawca firma wiec musisz podawac w aukcjach zasady zwrotow
3. nie wiem, jakie zasady zwrotow obowiazywaly w tej aukcji, ale wg Twoich obecnych zasad to kupujacy pokrywa koszt wysylki zwrotnej jesli przedmiot jest  uszkodzony, jesli sie nie myle, + ma na zwrot 10 dni jesli chce otrzymac zwrot kosztow zakupu
4. nie wiem gdzie byl wystawiony wozek ktory kupila ta niemka bo w roznych serwisach moga obowizywac sprzedawcow, zwlaszcza firmowych, rozne dodatkowe zasady
5. z reguly to sprzedawca okresla zasady zwrotow i kupujacy je akceptuje jesli kupuje. ew. sprzedawca zawsze moze isc na ustepstwa..., choc chyba nie ma sensu, jesli podejrzewasz, ze kupujaca po prostu probuje cos wyludzic - przez 4 mies. wozek mogl ulec zniszczeniu, mogl 'wpasc pod samochod' itp...
6. zakladam ze znasz strony pomocy dot. zasad zwrotow - moze tam cos znajdziesz
PL: http://pages.ebay.pl/help/sell/return-policy.html
DE: http://pages.ebay.de/help/sell/your-return-policy.html
UK: http://pages.ebay.co.uk/help/sell/your-return-policy.html

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay