24-05-2013 23:25
Kupujący założył mi sprawę , że nie otrzymał przedmiotu tymczasem otrzymał go tydzień przed otwarciem sprawy. Minęły już trzy dni od rozpoczęcia sporu a ebay milczy. W zakładce tracking także przedmiot dostarczony (delivered). Co tu się dzieje? Dlaczego system pozwala na otwarcie sprawy skoro nie ma ku temu podstaw (Tracking - delivered). Mało tego , kupujący żąda zwrotu za całą transakcję, na paypal mam zablokowane środki... Dzwoniłem do PayPal mówią, że nie ich wina, ebay się nie odzywa. itp itd...
A dales odpowiedz w sporze, ze kupujacy otrzymal przedmiot, podales numer do sledzenia, skad ebay ma o tym wiedziec.
Niestety tak jest jak kupujacy otwiera spor na paypalu, to kasa jest blokowana z automatu. Pracownicy paypala nie zajmuja sie sprawami.z ebaya.
Na przyszlosc podawaj numer do sledzenia na paypalu, unikniesz klopotow, wchodzisz w szczegoly, nast. masz tam gotowy link, wybierasz spedytora, podajesz numer, wybierasz z listy, zewyslane i gotowe