kupujacy chce zwrot towaru po 45 dniach

Kupujący z Czechosłowacji po 45 dniach od zakupu żąda zwrotu przedmiotu sugerujac ,ze ma problem z obiektywem . Pomijam fakt że chodzi o dużą sumę . Sprzęt był testowany przed wysyłką . Kupujący zasugerował ze musiał wysłac sprzęt do serwisu i zapłacic 20 $ . Próbowałem go skłonic aby wysyłał zdjęcia ale na prózno . Ciekawe są opcje ebay com; pełen zwrot pieniedzy za transakcję a kupujacy ma prawo zatrzymać przedmiot , etc

Pokaż cały temat
Anonymous
Nie dotyczy

Obawiam sie, ze juz za pozno na ta porade ale napisze co wiem. Sprawa wygrana dla sprzedawcy, kupujacy nie mial prawa wysylac sprzetu do naprawy, jesli sprzet przyszedl z wada lub wada powstala podczas uzytkowania, to kupujacy musi odeslac sprzet do sprzedawcy.  Wystarczy tylko oswiadczenie kupujacego, ze sprzet byl naprawiany...sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnosci jesli ktos "grzebal" w przedmiocie, dla upewnienia sie, mozna tylko poprosic kupujacego o jakis rachunek z naprawy lub moze pisemna diagnoze od osoby naprawiajacej. Nalezy skontaktowac sie z ebay (lub jesli claim byl otwarty na paypal, to  z paypal) mowimy, ze sprzedalismy sprzet ale kupujacy naprawial go bez naszej wiedzy i ebay sprawdza wiadomowci i zamyka sprawe, musi byc tylko jasno napisane, ze kupujacy probowal go naprawic

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay