12-08-2021 00:34
Kupujący z Czechosłowacji po 45 dniach od zakupu żąda zwrotu przedmiotu sugerujac ,ze ma problem z obiektywem . Pomijam fakt że chodzi o dużą sumę . Sprzęt był testowany przed wysyłką . Kupujący zasugerował ze musiał wysłac sprzęt do serwisu i zapłacic 20 $ . Próbowałem go skłonic aby wysyłał zdjęcia ale na prózno . Ciekawe są opcje ebay com; pełen zwrot pieniedzy za transakcję a kupujacy ma prawo zatrzymać przedmiot , etc
Niestety, przy obecnych regułach ochrony kupującego eBay sprzedawca stoi na straconej pozycji.
Masz prawo żądać zwrotu. eBay zwróci mu pieniądze 3 dni po doręczeniu zwrotu. Jeśli w paczce nie będzie urządzenia (zdarzają się takie wypadki) to nic nie zrobisz.
Temat | Podziękowania |
---|---|
1 |