29-11-2021 22:09
Szanowny Ebay zwrócił pieniądze kupującemu, gdyż ten otworzył spór iż nie otrzymał przesyłki na czas.
J...ny Ebay zwrócił kupującemu pieniądze za zakup, a jakieś 3 dni później kupujący otrzymał przesyłkę od nas, którą oczywiście odebrał. Kupujący nie odpowiada na nasze wiadomości, a szanowny `ebay wypiął się na nas.
poblokował wszystkie kanały roszczeń, reklamacji, zgłoszeń kupującego na zasadzie - "radźcie sobie sami, mamy to w dupie".
Ma ktoś jakieś rozwiązanie albo pomysł na tak złodziejskie postępowanie Ebay?!
Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę, pomysł na rozwiązanie tego gówna. Jestem w plecy ponad 800,-
Czy ktoś rozważał pozew wobec `ebay (grupowy) za stosowanie takich praktyk złodziejskich?
Pozdrawiam.
Jesli chodzi o uk, to ja takim kupujacym wysylam wiadomosc na maila i daje im 14 dni na zwrot kasy i informuje, ze jesli nie dostane z powrotem kasy lub przedmiotu to zloze claim do claim court i wtedy nalicze sobie dodatkowe oplaty za stracony czas itp., zawsze skutkowalo i zaraz oddawali kase...i nie musialam tracic czasu na skladanie claima.
Jesli chodzi o pl to mysle, ze trzeba powiadomic na maila i wyslac list polecony do kupujacego, ze w zwiazku z otrzymaniem przez niego przedmiotu, prosze w ciagu 14 dni uregulowac naleznosc lub oddac przedmiot, bo jesli nie to moze zostac dodatkowo obciazony/a kosztami sadowymi. Porobic print screeny z ebaya, paypala, wszystkie wiadomosci, numery nadawcze pozbierac to do kupy(zeby miec dowody) i jesli nie odda kasy, to skladac sprawe cywilna do sadu, moze i w Polsce mozna juz robic to przez internet. Mozna zawiadomic policje (jesli ktos ma czas) ale ja bym w pierwszej kolejnosci zadbala o swoja kase.