Spór z kupującym - prosze o info

Witam

Sprawa wygladą następująco, kupujący otworzyła spór i ebay przyznal mu racje.Więc spodzieewałam się iż odeśle mi przedmio i ja zwróce pieniadze,alemineło już 2 tygodnie i w dlaszym ciągu nie dostałam zwroty towaru.Od ebay dostałam taką informacje:"Customer support comments:The 45 - day limit for opening a case has passed. However, as a courtesy, we'll be issuing the buyer with a refund in this case. You don't need to do anything else. This case won't be included when we evaluate seller performance. Note: It may take up to 24 hours to update your Seller Dashboard."

Czy może mi ktoś powiedzieć o co chcodzi??

Pokaż cały temat

Wyglada na to ze kupujacy otrzyma zwrot od Ebay a ty nie musisz nic robic.
Popros  kupujacego o zwrot przedmiotu.

Czy Ebay pobral pieniadze z twojego konta na poczet zwrotu?
 
Czy masz te wiadomosc we wiadomosciach po zalogowaniu sie do Ebay?

Co pisze w detalach tej transakcji na Paypal?

Co pisze w konsoli sporow?

Tak pytam bo moze to jest falszywy email  

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay