Spór z kupującym - prosze o info
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-12-2010 22:34
Witam
Sprawa wygladą następująco, kupujący otworzyła spór i ebay przyznal mu racje.Więc spodzieewałam się iż odeśle mi przedmio i ja zwróce pieniadze,alemineło już 2 tygodnie i w dlaszym ciągu nie dostałam zwroty towaru.Od ebay dostałam taką informacje:"Customer support comments:The 45 - day limit for opening a case has passed. However, as a courtesy, we'll be issuing the buyer with a refund in this case. You don't need to do anything else. This case won't be included when we evaluate seller performance. Note: It may take up to 24 hours to update your Seller Dashboard."
Czy może mi ktoś powiedzieć o co chcodzi??
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Wyglada na to ze kupujacy otrzyma zwrot od Ebay a ty nie musisz nic robic.
Popros kupujacego o zwrot przedmiotu.
Czy Ebay pobral pieniadze z twojego konta na poczet zwrotu?
Czy masz te wiadomosc we wiadomosciach po zalogowaniu sie do Ebay?
Co pisze w detalach tej transakcji na Paypal?
Co pisze w konsoli sporow?
Tak pytam bo moze to jest falszywy email