03-07-2021 20:42
Uaktualnilem ostatnio ta nowa opcje, dzieki ktorej wplaty od kupujacych sa teraz wplacane bezpośrednio na konto. Nie wiedzialem jednak, ze te wplaty sa w EUR, wiec podalem konto PL. Teraz chce to zmienic i podac dane konta EUR, jednak podczas kazdej proby w polowie procesu wyskakuje komunikat z numerem telefonu 0080020090200 i kodem, a po polaczeniu z nim w sluchawce automat informuje, ze ten telefon jest nieaktywny i odsyla do "Kontaktu" na dole strony www. Chce zmienic dane do przelewow, ale jak to zrobic w takiej sytuacji?
Też mam ten problem. Prosiłem obsługę eBay o rozwiązanie tego problemu jakieś dwa tygodnie temu. Poradzono mi... usunięcie plików cookies z przeglądarki internetowej (oczywiście nic to nie dało). Przed chwilą wysłałem im petycję o następującej treści:
"I want to change my deposit account (EUR instead of PLN). This is not possible (eBay fault). The number 0080020090200 is inactive. The problem affects many sellers from Poland. Here is the link to the discussion: https://community.ebay.pl/t5/Dla- Sprzedażawc%C3%B3w/Problem-ze-zmiana-danych-konta-bankowego-do-wyplat/qaq-p/73802/jump-to / first-unread-message".
Proponuję, aby każdy eBayowicz, który boryka się z niniejszym problemem wysłał e-mail (inaczej się nie da: https://ocsnext.ebay.pl/ocs/cusr?from_ocs=1&query=3458 ) w języku angielskim (o polskim zapomnijcie) i powołał się na bieżącą dyskusję. Być może poważniej potraktują nasz problem, gdy będzie więcej zgłoszeń indywidualnych. Przez długi czas eBay.pl był peryferyjną odnogą eBay.com, co miało same plusy. Niestety odkąd wprowadzili "urawniłowkę" dla europejskich odnóg eBay, to zaczęły się cyrki...