niezrealizowany zakup z winy sprzedawcy
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-08-2011 10:20
Witam, dzisiaj wygrałam aukcję i chciałam dokonać płatności za zakupiny towar, ale właśnie odczytałam wiadomość od sprzedawcy o tym, że jest mu przykro ale on sprzdał ten sam przedmiot na innym serwisie za większą kwotę i generalnie nic z tego. Czy tak można postąpić??? co w takiej sytuacji zrobić??? czy można zablokować jakoś takiego sprzedawcę, ustrzec innych przed nim (wystawiając negatywną opinię), jakoś jednak wyegzekwować wylicytowany towar??? Proszę o pomoc. Pozdrwaiam Malwina
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
1. czy przedmiot jest nadal widoczny w moj ebay > kupione i jest widoczny przycisk Zaplac teraz ?
2. czy sprzedawca formalnie przyslal ci prosbe o anulowanie transakcji jak opisano na http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html ?
3. teoretycznie nawet jesli zaplacisz paypalem, sprzedawca moze zwrocic platnosc
4. jesli zaplacisz i niczego nie dostaniesz, mozesz otworzyc sprawe o nieotrzymanie przedmiotu http://pages.ebay.pl/help/buy/item-not-received.html
5. poczytaj strone http://pages.ebay.pl/help/buy/report-trading.html moze tu znajdziesz cos adekwatnego lub zagraniczna wersje tej samej strony, jesli kupilas od zagranicznego sprzedawcy
6. zawsze mozesz wystawic sprzedawcy negatywna opinie - w zamian nie dostaniesz negatywa, bo sprzedawcy nie moga tutaj wystawiac negatywow