USPS First Class Mail International - nie otrzymanie przesylki
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-01-2012 15:25
Witam!
Sprzedawca wyslal mi plyte ww sposobem, bylo to dwa miesiacu temu, do dzisiaj nie otrzymalem przesylki. Sfrajerzylem sie poniewaz dopiero teraz sie dowiedzialem, ze mam tylko 45 dni na zalozenie sporu, a od sprzedawcy dostalem takiego e-maila:
No I don't, well its a loss for both of us, and in the future if you order 1 cd ill give you 2 cds for price of one, we can ship fed ex so we caln track better or priority regular mail....I don't know what happened
Nic juz sie nie zrobi? Na drugi raz pisac by sprzedawca wyslac przesylke innym sposobem>?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
no niestety tak, kasy już nie odzyskasz,
następnym razem płać za usługę priority international, lub kupuj w europejskich serwisach
spróbuj napisać do serwisu przez kontakt z nami może oni coś poradzą