23-01-2012 15:25
Witam!
Sprzedawca wyslal mi plyte ww sposobem, bylo to dwa miesiacu temu, do dzisiaj nie otrzymalem przesylki. Sfrajerzylem sie poniewaz dopiero teraz sie dowiedzialem, ze mam tylko 45 dni na zalozenie sporu, a od sprzedawcy dostalem takiego e-maila:
No I don't, well its a loss for both of us, and in the future if you order 1 cd ill give you 2 cds for price of one, we can ship fed ex so we caln track better or priority regular mail....I don't know what happened
Nic juz sie nie zrobi? Na drugi raz pisac by sprzedawca wyslac przesylke innym sposobem>?
no niestety tak, kasy już nie odzyskasz,
następnym razem płać za usługę priority international, lub kupuj w europejskich serwisach
spróbuj napisać do serwisu przez kontakt z nami może oni coś poradzą
Jaka mam pewnosc, ze ta przesylka zostala w ogole wyslana? Troche to bezsensu, ze w dzisiejszych czasach cos takiego w ogole moze miec miejsce.