Zwrot towaru na gwarancji

muchomorek1970
Użytkownik

Witam.Jestem tu od niedawna...Mam taki problem....Kupiłem na aukcji ebay w niemczech laser do odtwarzacza CD 20 dni temu... Laser miał być nowy....Przyszedł bez opakowania tylko w folii bez papierów gwarancji itd..Zgłosiłem to sprzedającemu mówiąc że nie jest w oryginalnym opakowaniu i nie mam pewności że jest nowy. Sprzedawca odpisał mi że jest nowy i zapewnia mnie że mam na to pełną gwarancje....Więc wystawiłem opinię pozytywną i zamontowałem ale laser jest uszkodzony bo przeskakuje na utworach.....Co teraz mogę zrobić??? Czy już za późno i moja strata?? Bardzo proszę o pomoc. Marek

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (9)

Odpowiedzi (9)

muchomorek1970
Użytkownik

To opis ze strony sprzedawcy    Cancellation / Returns All products sold by Akustik Perfekt are carefully tested for quality before shipping. The customer can return the goods within 14 days after receipt. We will issue a full refund for the price customer’s paid for the item. The right of retraction starts from the moment the order is delivered. If one return goods a cash refund or a product exchange is possible. The customer's have to use the cheapest insured method of shipping that is available. The customer may use this right on the following conditions: The customer's must contact us by email (akuperf@t-online.de) to declare the cancellation and how the goods will be returned (Shipper, Tracking number, insurance). The customer must quote the invoice details from the original dispatch note on the e-mail. Products must be returned unopened in their original condition and packaging and in a condition which will enable them to be immediately fit for re-sale. They must be returned adequately packed and despatched: insured in a sufficient value. The return of the Products must be done by registered post/shipping forwarder with a tracking number, and insured with the value of the products. This is notably necessary should they lose or damage the goods. Akustik Perfekt accepts no responsibility for any loss of or damage to Products in transit from customer location to us. Shipping fees and tax duties remain the Customer’s responsibility. If one of these conditions is not fulfilled by the customer, Akustik Perfekt will refuse any partial/full refunds, and will reserve the right to add a packing fee to return the products (Shipping costs for return will be expense of the customer). Important! Please, enclose a copy of the invoice with every return. When returning a defective item, please enclose a brief description of the defect and tell us whether you want a replacement or refund by bank transfer. Address for returning goods: Akustik Perfekt Horst Wenzel Brungsgasse 14, 53117 Bonn E-Mail-Adresse: akuperf@t-online.de Faxnummer:03222 / 240 86 25 Items excluded from returns Goods which were manufactured in accordance with customer's specifications or which are clearly tailored to meet the customer's personal needs Kits constructed by the customer or parts that have already been installed by the customer Special orders placed by the customer, e.g. spare parts ordered especially for the customer, etc.

muchomorek1970
Użytkownik

Ale od momentu otrzymania towaru minął tydzień....W zwrotach towaru sprzedawca ma napisane że 14 dni od otrzymania mogę zwrócić....Czy mogę więc z innego tytułu oddać??? A ten spór to się robi w paypal czy ebay??? Podaje linka do towaru...Może ktoś będzie lepiej to rozumiał...A nie przeszkadza to że urządzenie zamontowałem???

jesli płaciłeś paypalem, otwierasz spór - przedmiot nie zgodny z opisem, w ciągu 45 dni od momentu kliknięcia w kup teraz lub wygrania licytacji

 

 

ja bym się nie bawił w żadne zwroty, skoro napisał, że towaru nie przyjmie, to otworzył spór tak jak napisałem w pierwszym poście przedmiot nie zgodny z opisem, a dodatkowo wystawił negatywa, innej niz pozytywnej opinii nie otrzymasz

"Od momentu otrzymania mam 14 dni do wysłania czy do momentu kiedy on otrzyma???"

 

Od dnia  w ktorym otrzymales.

 

Jeszcze jedna rzecz: jesli karta (jesli placiles karta prze zPaypal) oferuje taka opcje to mozesz ja wykorzystac i zakwestionowac te transakcje.

 

Sprzedawca daje gwarancje ale wyraznie nie kwapi sie do jej realizacji.

 

Zycze powodzenia a w przyszlosci omijaj go z daleka

muchomorek1970
Użytkownik

Dzięki...Czyli może być problem...Na wszystkich płytach tak jest

no wiec jesli twierdzi, ze towar ma gwarancje, zapytaj, gdzie sa warunki gwarancji i jak masz zglosic te reklamacje w ramach gwarancji.

 

tak czy owak masz dwie opcje:

 

1) otworzyc sprawe w centrum rozstrzygania paypal o towar niezgodny z opisem - nie ma gwarancji, ze paypal podejmie decyzje nma Twoja korzysc, zwlaszcza, ze wystawiles juz opinie pozytywna

 

2) zglosic w centrum rozstrzygania ebay zdaje sie prosbe o zwrot lub wymiane towaru wg opisu na http://pages.ebay.de/help/buy/return-item.html chociaz proces ten jest mozliwy, jesli sprzedawca aktywowal funkcje zwrotow ebay dla tego przedmiotu + raczej nie spelnisz juz chyba warunkow zwrotow okreslonych przez sprzedawce, czyli warunku zwrocenia przedmiotu w nieotwartym oryginalnym opakowaniu - chocby dlatego, ze jak mowisz, przedmiot otrzymales juz bez opakowania...

 

nie zalatwiaj / uzgadniaj niczego przez maila tylko przez moj ebay > wiadomosci, a po otwarciu sprawy jedynie poprzez centrum rozstrzygania, aby ebay / paypal mial wglad w komunikacje, co pozwoli im poznac szczegoly sprawy, podjac decyzje itp.

 

jeszcze jedno pytanie: czy odtwarzasz oryginalne czy przegrywane plyty?

muchomorek1970
Użytkownik

Dzięki za pomoc...Ale kontaktowałem się ze sprzedającym i on twierdzi że mimo iż produkt nie był w oryginalnym zamkniętym opakowaniu to jest nowy i nie chce wymienić.....Czy mimo to ma obowiązek??? A jeśli okaże się że naprawdę był dobry to i tak mogę oddać w tym terminie??? Od momentu otrzymania mam 14 dni do wysłania czy do momentu kiedy on otrzyma??? Czy jeśli nie zechce oddać to jak to zgłoszę do ebay czy paypal to mam szanse na pomyślne załatwienie??? Komentarz już wystawiłem czy to nie przeszkadza w gwarancji i zwrotowi towaru??? Dzięki z góry za pomoc

 

Masz 14 dni na zwrot przesylka ubezpieczona z numerem do sledzenia najtansza metoda mozliwa. 14 dni liczy sie od dnia dostarczenia.

Zwroca pieniadze lub wymienia produkt.

Twoj obowiazek:

1. skontaktuj sie z nimi pod akuperf@t-online.de

2. zawiadom o zwrocie i jak zwrot jest dokonywany

3. podaj numer przesylki, ubezpieczenie, list przewozowy

 

Do przesylki dolacz rachunek i krotki opis defektu

 

wyslij do Akustik Perfekt Horst Wenzel Brungsgasse 14, 53117 Bonn

 

nie mozna zwrocic czesci ktore byly zainstalowane lub dostarczone na zamowienie zmodyfikowane wg. zyczenia odbiorcy np. czesci zapasowe specjalnie zamowione  .

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay