witam.niedawno wyslatwilem zepsuty expres do kawy.opisalem go jako zepsuty,ze konkretnie 1 czesc jest do wymiany i bedzie chodzil(tak mi powiedziano w serwisie aeg,gdyz nie jestem znawca napraw expresow,wiec o opinie znawcow oparlem swoj opis przedmiotu), dodatkowo zaznaczylem, ze mozliwy jest odbior osobisty,ze nie ma gwarancji i wymiany.i teraz mam problem niedosc ze kupil go kupujacy z niemiec, musialem chodzic z tym 10 kilogramowym expresem do kawy po poczcie(pomimo ze bylo wyraznie napisane ze tylko osobisty odbior), czyli poszedlem na reke kupujacemu, to teraz robi problemy... pisze mejle , ze rozkrecil ten express i , ze nie tylko ta czesc jest popsuta tylko jakis tam mechanizm...nawet jesli tak jest, to skad mam gwarancje , ze mi czesci nie pozamienial i sam go w sumie nie popsul??meczy mnuie mejlami..jak mam rozstrzygnac ten problem...??z gory dziekuje za odpowiedz...
... Wyświetl więcej