zwrot towaru
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-05-2008 22:27
Mam mały problem, mam nadzieję, że ktos mi pomoże. Sprzedałam spódnicę na angielskim ebayu, kupujący zapłacił, otrzymał towar po czym przysłał mi wiadomość, że spódnica nie pasuje i chce ją zwrócić. Odpisałam, że przykro mi, ale zwrotów nie ma. On z kolei napisał, że w opisie przedmiotu nie napisałam, ze zwrotu nie przyjmuję i jeśli się nie dogadamy to on zawiadomi ebaya. Moje pytanie jest następujące jak wyglada procedura takiego zwrotu, chodzi mi tu zwłaszcza a zwrot pobranych opłat od ebay i PayPala.
Z góry dziekuje za pomoc
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-05-2008
01:56
Dopbrze jest miec na aukcji wyszczegolnone zasady zwrotu.
Teraz zalezy to od ciebie i tak jak postanowisz tak bedzie: np. przyjmij spodnice z wysylka na koszt kupujacej, zwroc pieniadze po otrzymaniu przez Paypal z detali oginalnej transakcji (Paypal zwroci ci oplate do 60 dni po transakcji) a nastepnie zwroc sie do Ebay o anulowanie aukcji: Ebay zwroci ci prowizje i pozwoli za darmo, jesli sie sprzeda, wystawic aukcje.
0
Podziękowań