brak reakcji sprzedajacego

gina_gm
Użytkownik
Wylicytowalam przedmiot u zerowicza z Niemiec (dorobek opinii zaczyna sie od zera), niestety nie podal IBAN, nazwy banku (oddzial) i SWIFT cos za krotki. Od trzech dni prosilam juz kilka razy po angielsku i po niemiecku o uzupelnienie danych. Zero odzewu. Sprzedajacy wysyla do Europy, wiec nic z tego nie rozumiem. Stracilam zaufanie, bo na razie walcze, zeby zaplacic, a co bedzie, jezeli zaplace i bede walczyc o otrzymanie przedmiotu? Jak moge wycofac sie z transakcji?
Pokaż cały temat
gina_gm
Użytkownik
Przepraszam, ze dopiero teraz. Nr aukcji: 170350926222. Aukcja zakonczyla sie 6.07. Sprzedajacy nie oferowal PayPal, ale przelew+. Placilam juz za kilka przedmiotow przelewem, ale mialam prawidlowe dane, i sprzedajacy (Niemcy, Austria) otrzymywali platnosc po trzech dniach. Tutaj moj bank odrzuca dane (nieprawidlowe, nie identyfikuje banku) i przelewu nie moglam dokonac. SWIFT podany przez sprzedajacego ma 28 bankow ( wyslalam pelna liste sprzedajacemu z prosba o identyfikacje banku, ale w ogole na to nie zareagowal). Na spor odpowiedzialam po angielsku (sprzedajacy RAZ mi odpowiedzial w tym jezyku, w ogole na wszystkie moje e-maile odpowiedzial raz), czekam na reakcje sprzedajacego. Cala rzecz polega na tym, ze sprzedajacy nie odpowiada np. nie znam angielskiego. Pisalam rowniez po niemiecku, tez bez odpowiedzi.
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay