Witam, na wstepie dziekuje za odpowiedz i pomoc. Podjalem dziala o ktorych wspomniales w poprzpednim poscie.
Sprawa rozstrzygania jako tako aktywna, teraz pozostalo czekac na odpowiedz ze strony PayPal'a.
Jezeli mowa o zgloszeniu sprawy pod tym nr telefonu ktory (dziekuje jeszcze raz) mi podales, to bylo blisko... W potwierdzeniu nadania wysylki przedmiotow przez kontrahenta nie dostalem niestety nr nadania paczki, z reszta szkoda ze na to wczsniej nie wpadlem i nie wykrylem tej luki(?), napisalem do kontrahenta meila z prosba o ten nr w celu werfikacji przesylki, byc moze sie Pozostaje czekac...
Btw, bylem bliski radosci jak dzisiaj u mnie zagoscil kurier z DHL'u z ogromna paka, niestety okazalo sie ze to zamowienie z W. Brytani, nadane 3 DNI TEMU (przeszybko)...
Cienko widze kwestie wyjasnienia i odzyskania mojego towaru, ale bede walczyl.