jeśli masz numer nadania paczki / przesyłki nie dzwoń na infolinię poczty, bo oni guzik wiedzą i tylko stresują ludzi.
sprawdź sobie na stronie pocztexu lub zadzwoń na
022 548 11 96 (jest to dział reklamacji poczty - przesyłek zagranicznych wychodzących/przychodzących z/do Polski), ja zawsze tam dzwonię, i zawsze otrzymuję pełną i rzetelną pomoc.
słuchaj wykupując to ubezpieczenie, prawda jest taka, że sprzedawca nie ubezpiecza tylko ma dodatkową kasę do kieszeni, ale mają w tym miesiącu to zlikwidować.
Otwirasz spór w nie przekraczającym terminie 60 dni od dnia zakupu na ebay'u i 45 dni na PayPal'u. Jeśli minęło już 10 dni możesz śmiało już otworzyć.
A Twój sprzedawca jak na 10 letni staż ma bardzo znikomą ilość komentarzy, fakt, że komentarze są nie obowiązkowe, ale nie zmienia to faktu.
masz jeszcze jakiś problem pisz, pozdrawiam