23-11-2021 11:06
Sprzedałem przedmiot na ebay, ale skończyły mi się przedmioty, od kilku dni próbuję anulować zamówienie i zwrócić pieniądze kupującemu, ale pojawia się komunikat: "Twój zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Spróbuj ponownie później lub Skontaktuj się z nami."
Kontaktowałem się z ebay, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Jest to osoba z Niemiec i płaciła przez PayPal.
Może wpierw anuluj transakcje na eBay. Wyślą email do kupującego aby zaaprobował.
Mam ten sam problem, wygląda na to że FAQ ebay po prostu wprowadza w błąd sprzedawców w temacie finansowania zwrotów? Poniższy wpis z FAQ mówi:
'Gdy zaoferujesz kupującemu zwrot pieniędzy, wypłacimy go z łącznej kwoty Twoich dostępnych, przetwarzanych i wstrzymanych środków. Jeśli nie masz wystarczających środków na pokrycie kosztu zwrotu pieniędzy, pobierzemy tę kwotę z Twojego zarejestrowanego konta bankowego lub karty kredytowej.'
Podczas gdy case autora tematu, oraz również mój obecny który mnie do tego tematu sprowadził, pokazuje że wypłacony on może być jedynie z kwoty dostępnych środków, a ze wstrzymanych być nie może. Chcę zwrócić transakcję za około 35 euro, mam w portfelu 0 euro dostępnych i 163 euro wstrzymanych (w tym 35 z transakcji którą chcę anulować). I dostaję taki sam komunikat jak autor tematu, który sugeruje że muszę zwrócić 35 euro z własnej karty
Jaki to ma sens? Czy jeżeli dokonałbym teraz zwrotu z mojej własnej karty debetowej, to środki w moim portfelu z anulowanej sprzedaży, zostałyby w nim nawet po anulowaniu zamówienia? Jeśli tak, w którym momencie byłyby gotowe do wypłaty?
Bardzo to nieintuicyjne.
Jak ci założy spór to masz w plecy 65 zł. Niemiec zawsze z Polakiem wygra.
Chcąc anulować zamówienie, klikamy Anuluj zamówienie, wybieramy powód anulowania, wybieram Brak zapasów i klikamy Prześlij. Po kliknięciu Prześlij od razu pojawia się komunikat: "Twój zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Spróbuj ponownie później lub Skontaktuj się z nami."
Pokazałem to na zdjęciu niżej.