kto ponosi koszty przesyłki reklamowanego przedmiotu

kajo155
Użytkownik

Pewna Niemka kupiła u mnie wózek 4 miesiące temu . Teraz chce reklamować stelaż , który jest podobno zdeformowany . Nie chce jednak odesłąć towaru do Polski do reklamacji , dpiero jak otrzyma nowy przadmiot wyśle ten uszkodzany , ale na nasz koszt . Kto w takiej sytuacji pokrywa koszty przesyłki reklamowanego towaru ?

Pokaż cały temat
forumyabe
Użytkownik

Nie jest az tak tragicznie. Faktem jest, ze w tym wypadku wchodzi w rachube gwarancja, a nie Widerrufsbelehrung, czyli ustawowo ustalony czas na zwrot towaru (bez feleru) zakupionego w internecie. Od lipca tego roku nie ma juz 30 dni tylko 14 dni na zwrot towaru. W tym wypadku jest reklamacja, wozek ma na pewno gwarancje na rok? Klient musi najpierw towar odeslac na swoje koszty do ciebie, ty pozniej oddajesz wszystkie koszty klientce zwiazane z ta transakcja. Mozesz jej zaproponowac, ze jej wyslesz pieniadze na transport towaru do Polski.

Nie wydaje mi sie, zeby poszla do adwokata i podala sprawe do sadu. Najpierw ona musi wszystkie koszty pokryc, jest prywatna osoba i koszty sadowe nie sa takie tanie. Tak ze ta opcja odpada.

Sporzadzenie regulaminu przez niemieckiego adwokata kosztuje okolo 400,00 Euro.

Moim zdaniem wozka nie odesle, spij spokojnie.

Aktualny Widerrufsbelehrung skopiuj sobie  gdzies z internetu albo od sprzedawcy firma z ebay.de.

Jak masz jeszcze jakies pytania, chetnie odpowiem.

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay