Sprzedaż - anulowanie zamówienia
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-11-2021 11:06
Sprzedałem przedmiot na ebay, ale skończyły mi się przedmioty, od kilku dni próbuję anulować zamówienie i zwrócić pieniądze kupującemu, ale pojawia się komunikat: "Twój zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Spróbuj ponownie później lub Skontaktuj się z nami."
Kontaktowałem się z ebay, ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Jest to osoba z Niemiec i płaciła przez PayPal.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-11-2021
14:29
Chcąc anulować zamówienie, klikamy Anuluj zamówienie, wybieramy powód anulowania, wybieram Brak zapasów i klikamy Prześlij. Po kliknięciu Prześlij od razu pojawia się komunikat: "Twój zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Spróbuj ponownie później lub Skontaktuj się z nami."
Pokazałem to na zdjęciu niżej.
0
Podziękowań