21-09-2016 14:43
Witam
Po kliknięciu kontakt z nami nie wyświetla formularza napisania email. Cookies wyczyszczone bez rezultatu.
Nie wiem czy mają zamiar coś z tym zrobić . Pisałeś może do eBay na email? Czasami konto jest weryfikowane. Wówczas wysyłają kod aktywacyjny na podany numer telefonu użytkownika bądz na email. Wydaje mi się ,że na email nie dochodzi do skutku. Raz udało mi się dodzwonić do Pana na eBay. Byłem nawet zaskoczony ,że telefon został odebrany. W tygodniu miałem 3 razy przypadek weryfikowania konta więc musiałem dzwonić i wpisywałem podany przez eBay kod aktywacyjny. Problem jest ponieważ jak nie ma możliwości pisania emaili to nie można nic zrobić. Najgorzej gdy ktoś załozy spór - nie ma możliwości wyjasnienia problemu. Dzwoniłem nawet do PayPal ale oni tłumaczą ,że nic na ten temat nie wiedzą. Wychodzi na to ,że jedyna możliwość pozostaje kontakt z PayPal . Można wysyłać emaile i można dzwonic. Koszt 2 zł za minute połączenia. Jednak to nie załatwia problemu ponieważ nie mogę teraz zgłościć do eBay zbyt ''mądrego '' kupującego. Nie wiem czy rozwiązywać problem z kupującym przez PayPal. Zmienili regulamin . Wejdzie w życie od połowy pażdziernika lub listopada. Pan z PayPal był bardzo chętny do założenia za mnie sporu z kupującym . Powiedziałem ,że kupujący jest chamski , obraża , kpi i ma zbyt wygórowane żadania. Posuwa się nawet do szantażu . Dla mnie jest to problem bo chciałem to już zgłosić przez eBay. Jest tam taka opcja. Niestety nawet po angielsku na eBay .com nie można wyslać zadnej wiadomości, Wyglada na to ,że ta opcja jest wyłączona na portalu eBay.