Zablokowane konto, brak odpowiedzi ze strony obsługi klienta.

Zablokowali mi konto bez powodu, dodając do tego taką oto regułkę: 


Uwaga!

Poufność Twojego konta mogła zostać naruszona przez niepowołaną osobę trzecią. Aby chronić konto do chwili przywrócenia jego normalnego działania, zablokowaliśmy w nim funkcje licytowania, sprzedawania oraz wysyłania wiadomości e-mail do innych użytkowników serwisu. W celu przywrócenia swojego konta skontaktuj się z nami.

 

Oczywiście nikt mi się nie włamał na konto. Napisałem do nich  wczoraj i brak odpowiedzi, cisza. Dają sobie 24-48h. Niepoważni ludzie, niepoważna firma, partacze. Czy w ogóle miał ktokolwiek z nimi takie przygody? 

 
Pokaż cały temat

Skontaktuj się tutaj

IMG_0457.png

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay