Zablokowane konto, brak odpowiedzi ze strony obsługi klienta.
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-04-2025 12:31
Zablokowali mi konto bez powodu, dodając do tego taką oto regułkę:
Uwaga!
Poufność Twojego konta mogła zostać naruszona przez niepowołaną osobę trzecią. Aby chronić konto do chwili przywrócenia jego normalnego działania, zablokowaliśmy w nim funkcje licytowania, sprzedawania oraz wysyłania wiadomości e-mail do innych użytkowników serwisu. W celu przywrócenia swojego konta skontaktuj się z nami.
Oczywiście nikt mi się nie włamał na konto. Napisałem do nich wczoraj i brak odpowiedzi, cisza. Dają sobie 24-48h. Niepoważni ludzie, niepoważna firma, partacze. Czy w ogóle miał ktokolwiek z nimi takie przygody?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-04-2025
16:02
Skontaktuj się tutaj
0
Podziękowań