20-11-2013 08:48 — edytowano 20-11-2013 08:49
Witam,
otrzymaliśmy jakiś czas temu negatywny komentarz.
Klient napisał, że nie odpowiadają mu kolory przedmiotu, który zamówił.
Aby usunąć negatywny komentarz ustaliliśmy z klientem za porozumieniem stron, że wyślemy mu jeszcze jeden przedmiot, a komentarz zostanie zmieniony.
Niestety długo po tym jak klient otrzymał drugi przedmiot nie odpisywał na moje maile; w rezultacie komentarz nie został zmieniony ponieważ klient twierdzi, że nie mógł zmienić opinii po tym jak wysłaliśmy mu prośbę o jej zmianę.
rozumie ze wyslales prosbe o zmiane opinii z formularza popros o zmiane opinii, wtedy kupujacy ma 10 dni na zmiane opinii od momentu wyslania prosby
mozesz tez napisac do serwisu przez kontakt z nami sprzedalem przedmiot a nast. popros o zmiane opinii, w wyjasnieniu nalezy wciskac ciemnote wtedy jest wieksze prawdopodobienstwo ze usuna no i zalezy na kogo trafisz czy na chlopa czy na babe ;d