Jak poradzić sobie z problemem nie zeskanowanych paczek przez Royal Mail, wysyłanych z Polski?
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-05-2015 14:46
Wielokrotnie spotyka mnie przykrość w postaci braku możliwości sprawdzenia na stronie Royal Mail trackingu wysłanej z Polski paczki. Podejrzewam, że RM nie wszystkie paczki skanuje, stąd ten problem
Czy ktoś z Was wie, czy to rzeczywiście jest problem nierzetelności brytyjskiej poczty? I jak najlepiej jest radzić sobie w sytuacji, w której klient skarży się, że nie otrzymał przedmiotu, a ja nie mogę mu pomóc, bo nr śledzenia przesyłki okazuje się być bezużyteczny w ww. sytuacji.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
na stronie RM mozna tylko sprawdzic czy została doreczona, ale nie wszystkie skanują ale oni tacy są, byli i beda, na stronie poczty polskiej masz zarejestrowanie na heatrow ale nie każdej
nie wiesz ze oni to lenie, dlatego ja mam wpisane ze wysyłam ekonomiczną, wtedy jest dluzszy termin otrzymania ale i tak wysyłam rejestrowanymi, a jak pisze ze nie otrzymał to dpowiadam, Że jest w twoim urzedzie pocztowym i mam problem z głowy