Problem z kupującym - nie chce odebrać przesyłki

Cześć, mam pytanie kupujący zamówił u mnie jeden przedmiot, było to 10 lutego, czas doręczenia 14-26 dni roboczych.
Paczka była w doręczeniu 9 marca, niestety firma kupującego była zamknięta, stąd też paczka nie została doreczona.
Kupujący w dniu dzisiejszym (11 marzec) otworzył spór, Powód wybierany z paypala : The buyer didn't receive the item.
Komentarz customer does not want the item anymore, kupujący wymaga zwrotu pieniędzy.

Nie wiem co powiniennem zrobić w takiej sytuacji, kontaktowałem się z pocztą w Miami przez pośrednika, powiedziano mi aby kupujący skontaktował się z pocztą, to też przekazałem jako sprzedający w centrum rozstrzygania spraw.

odpowiedź kupującego: I DONT HAVE TO.. USPS GOT TO DELIVER SHIPMENT IN MY PLACE
po 2ch min kolejna: I WILL WAIT I COUPLE OF DAYS TO SEE IF USPS DELIVER SHIPMENT IN MY PLACE...
i po kolejnej minucie nastepna: I WAITING FOR THEM...

Co powiniennem wg was zrobić w takiej sytuacji ?
sprawa toczy się o jakieś 330 dolarów...

dzięki i pozdrawiam 🙂

Pokaż cały temat

Komentarz customer does not want the item anymore

 

wskazuje że nie potrzebuje już zakupionego przedmiotu,

 

przez strone usps tracking wpisując nr nie doreczonej przesyłki możesz zaplanować ponowną próbę doreczenia "redelivery"

 

wpisz w uwagach dni/ godziny otwarcia firmy i jak mamy dziś WTOREK zaplanuj doreczenie ponowne na CZWARTEK/ PIątek

 

 

z czego moze byc juz za późno bo poczta USPS trzyma przesyłki 2 tygodnie, czyli przesyłka mogła juz ruszyc w droge powrotna do  Polski jako nie odebrana z poczty w ciągu 14 dni

 

 

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay