Zaginiona przesyłka. Brak wsparcia ze strony sprzedającego.
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-11-2023 11:43
Szanowni Państwo, mam poważny problem. 24 lipca 2023 r. zakupiłem w Niemczech pocztówkę. Czas ochrony kupującego minął, sprzedający zwlekał z podaniem nr przesyłki. Staram się zawsze być cierpliwy, bo jest to odpowiednik naszego listu poleconego ekonomicznego, więc ślad w systemie o przesyłce musi być. Niestety mamy listopad, a przesyłki brak. Po kilku wiadomościach do sprzedającego udało mi się uzyskać nr przesyłki. Według trackingu Deutsche Post oraz Poczty Polskiej, przesyłka została nadana 27 lipca i na tym ślad się urywa. Sprzedający każe mi interweniować u Poczty Polskiej. Poczta Polska odsyła mnie do Deutsche Post, a Deutsche Post, tłumaczy, że to nadawca musi wnieść wniosek o reklamacje. Kwadratura koła, w którego środku jestem ja, bez zakupionego przedmiotu, bez pieniędzy i z opornym sprzedającym. Co robić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Niech Pan zgłosi nieotrzymanie zakupionego przedmiotu - otwarcie sprawy jest proste. Sprzedawca będzie coś musiał zrobić. W niektórych przypadkach eBay zwraca pieniądze kupującemu (zwłaszcza w przypadku zaginięcie przedmiotu). Sprzedawca ewidentnie gra na czas. Niech się Pan pośpieszy i zakończy te wersalskie uprzejmości, bo za miesiąc upłynie termin roszczeń. Powodzenia !