16-01-2011 13:27
25.12.2010 zakupiłem kurtkę. Pieniądze przelałem PayPalem od razu. Do dnia dzisiejszego nie ma kurtki, nie została wysłana, sprzedający nie odpowiada na żadne maile. Co w takim przypadku należy uczynić?
Nie wierz w "ochronę kupującego poprzez PayPal". To jedna wielka ściema. Wystarczy, że sprzedający pokaże im jakiś papier, że jednak wysłał towar i sprawę umarzają sugerując aby zgłosić ją na policji.
Ale jeśli płaciłeś PayPalem z karty płatniczej to jest ratunek - zgłoś sprawę w banku, który wystawił kartę oświadczając, że zakupionego za pośrednictwem karty towaru nie otrzymałeś. Bank musi uruchomić procedurę "charge back" i dostaniesz zwrot pieniędzy.
Nie przegap też terminów wystawienia negatywu sprzedawcy.
Piszę to na podstawie własnych przykrych doświadczeń z nieuczciwym sprzedawcą i PayPalem, który ściemnia, że chroni Twój interes.
Ciekawe, jak szybko ten post zostanie ocenzurowany przez eBay :-)))
Temat | Podziękowania |
---|---|
1 |