Anulowanie zamówienia przez sprzedawcę
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-01-2023 22:09
Witam,
Zakupiłam telefon od sprzedawcy z Niemiec (dużo pozytywnych opinii). Opłaciłam od razu za pomocą szybkiego przelewu. Dostałam maila od Ebay, że zamówienie zostało potwierdzone. 2 dni później w szczegółach zamówienia w aplikacji zauważyłam, że zamówienie zostało anulowane. Nie dostałam żadnego info o anulowaniu, nigdzie nie widzę też powodu anulowania, w dodatku sprzedawca nie odpisuje na wiadomości. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-01-2023
04:10
Jeżeli zostało anulowane to powinnaś otrzymać zwrot zapłaconej sumy.
Sprawdź w "mój eBay" jaka jest sytuacja z tą transakcją. Szukaj pod "zakupione zakupy czy coś w tym sensie). Może email o anulowaniu jest w spamie?
0
Podziękowań