Anulowanie zamówienia przez sprzedawcę

Witam,

Zakupiłam telefon od sprzedawcy z Niemiec (dużo pozytywnych opinii). Opłaciłam od razu za pomocą szybkiego przelewu. Dostałam maila od Ebay, że zamówienie zostało potwierdzone. 2 dni później w szczegółach zamówienia w aplikacji zauważyłam, że zamówienie zostało anulowane. Nie dostałam żadnego info o anulowaniu, nigdzie nie widzę też powodu anulowania, w dodatku sprzedawca nie odpisuje na wiadomości. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? 

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

Jeżeli zostało anulowane to powinnaś otrzymać zwrot zapłaconej sumy.

Sprawdź w "mój eBay"  jaka jest sytuacja z tą transakcją. Szukaj pod "zakupione zakupy czy coś w tym sensie). Może email o anulowaniu jest w spamie?

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay