26-11-2011 23:56
Witam.
Zakupiłem telefon, za transakcję zapłaciłem po wygraniu aukcji dn 30.X.2011. Telefon przyszedł kurierem, jednak nie było mnie w domu, przez co telefon został zwrócony nadawcy. wielokrotnie pisałem maile do sprzedawcy, jednak bez odezwu. Otworzyłem sprawę w Centrum Rozstrzygania. Po tym sprzedawca odpowiedział że wysle telef. tylko bym zamknął tą skargę (temat). Tak zrobiłem. Po tym brak kontaktu ze sprzedającym. Ponownie nowej skargi nie mogę otworzyć.
Co mogę zrobić? jak powiadomić ebay o problemie, ??
1. sprzedawca wywiazal sie z pierwotnego obowiazku wyslania i to juz raz zrobil - nie ma raczej obowiazku ponownego wyslania, zwlaszcza, ze musialby zaplacic za wysylke raz jeszcze
2. czy kurier nie kontaktowal sie z toba, aby sprobowac dostarczyc raz jeszcze? jesli nie kontaktowal sie to dlaczego? nie mial namiarow na ciebie?
3. raczej nic juz nie mozesz zrobic, bo ebaya juz raz powiadomiles o problemie, ale zamknales sprawe, ktorej p[o zamknieciu nie mozna otworzyc ponownie wiec dla ebaya problemu juz nie ma
4. moim zdaniem, kurier nie do konca wywiazal sie z obowiazku dostarczenia - od razu zwrocil przedmiot sprzedawcy, co mialoby sens, gdybys byl na miejscu i po prostu odmowil przyjecia przesylki...