brak kontaktu ze sprzedającym
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
26-11-2011 23:56
Witam.
Zakupiłem telefon, za transakcję zapłaciłem po wygraniu aukcji dn 30.X.2011. Telefon przyszedł kurierem, jednak nie było mnie w domu, przez co telefon został zwrócony nadawcy. wielokrotnie pisałem maile do sprzedawcy, jednak bez odezwu. Otworzyłem sprawę w Centrum Rozstrzygania. Po tym sprzedawca odpowiedział że wysle telef. tylko bym zamknął tą skargę (temat). Tak zrobiłem. Po tym brak kontaktu ze sprzedającym. Ponownie nowej skargi nie mogę otworzyć.
Co mogę zrobić? jak powiadomić ebay o problemie, ??
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (3)
Odpowiedzi (3)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
... ja nawet nei wiedziałem że był kurier, sprzedawca nie wysłał mi tracking numeru, dopiero po 12 dniach napisałem do sprzedawcy, ze pomimo tak długiego oczekiwania na przesyłke jeszcze jej nei ma, a ten mi podał tracking numer, z którego wynikało ze kurier był po 3 dniach od zapłaty za aukcję, i przesyłka została zwrócona do nadawcy...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
otóż sprzedawca powiadomił na aukcji że wysyła przesyłkę za pośrednictwem poczty polskiej i czas dostawy 10-11 dni roboczych.
przesyłka przyszła po 3 dniach kurierem. Kurier nie dzwonił, nie wiem czy sprzedawca, który miał dostęp do mojego numeru telef. dał numer.
hmm nie istnieje możliwości by powiadomić emailem ebay??
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
1. sprzedawca wywiazal sie z pierwotnego obowiazku wyslania i to juz raz zrobil - nie ma raczej obowiazku ponownego wyslania, zwlaszcza, ze musialby zaplacic za wysylke raz jeszcze
2. czy kurier nie kontaktowal sie z toba, aby sprobowac dostarczyc raz jeszcze? jesli nie kontaktowal sie to dlaczego? nie mial namiarow na ciebie?
3. raczej nic juz nie mozesz zrobic, bo ebaya juz raz powiadomiles o problemie, ale zamknales sprawe, ktorej p[o zamknieciu nie mozna otworzyc ponownie wiec dla ebaya problemu juz nie ma
4. moim zdaniem, kurier nie do konca wywiazal sie z obowiazku dostarczenia - od razu zwrocil przedmiot sprzedawcy, co mialoby sens, gdybys byl na miejscu i po prostu odmowil przyjecia przesylki...