zagubiona przesyłka
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-10-2008 10:47
Kupiłem w Niemczech porcelan\ę. Klient wysłał towar zwykła paczką pocztową. Minęło 6 tygodni i paczka jeszcze do mnie nie dotarła. Klient złożył reklamację w Niemczech. Zapłaciłem za towar przelewem. Jeżeli paczka nie dojdzie, to czy mogę żądąć od klienta zwrotu pieniędzy? Gdyby DP wypłaciło odszkodowanie, to chyba on dostanie? Paczka nie była ubezpieczona.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-10-2008
13:34
Zgadzalac sie na wysylke nieubezpieczona ponosisz ty konsekwencje zaginiecia paczki, nie sprzedawca.
0
Podziękowań