zagubiona przesyłka
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-10-2008 10:47
Kupiłem w Niemczech porcelan\ę. Klient wysłał towar zwykła paczką pocztową. Minęło 6 tygodni i paczka jeszcze do mnie nie dotarła. Klient złożył reklamację w Niemczech. Zapłaciłem za towar przelewem. Jeżeli paczka nie dojdzie, to czy mogę żądąć od klienta zwrotu pieniędzy? Gdyby DP wypłaciło odszkodowanie, to chyba on dostanie? Paczka nie była ubezpieczona.
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-10-2008
13:34
Zgadzalac sie na wysylke nieubezpieczona ponosisz ty konsekwencje zaginiecia paczki, nie sprzedawca.
0
Podziękowań