paypal ważna sprawa - zwrot przesyłki
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-05-2010 09:12
Witam. Zakupiłem przedmiot od amerykańskiego sprzedawcy. Niestety okazał się niezgodny z opisem i to w dużej części. Wystąpiłem do Paypal z roszczeniem (bo sprzedawca nie odpisuje) i dostałem wczoraj informację , ze z naszych danych(Paypal) wynika iż nie otrzymaliśmy jeszcze informacji z systemu monitorowania przesyłek potwierdzający zwrot przedmiotu. I teraz moje pytanie. Czy jeśli wyśle za pomocą poczty polskiej to czy Paypal to zaakceptuje (jak wiadomo PP nie oferuje możliwości śledzenia losów przesyłki) ??? Czy wystarczy tylko samo potwierdzenie nadania przesyłki ??? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-06-2010
00:43
I jeszcze jedno pytanie: czy jak już otworzyłem spór i przekształciłem go w roszczenie w eBay, to czy mogę również otworzyć spór w PP?
Chcę zwrotu połowy kasy jeżeli zatrzymam przedmiot lub zwrotu całości jeżeli go odeśle, łącznie z kosztami przesyłek w obie strony.
0
Podziękowań