witam, mam podobną sprawę, otworzyłem spór z powodu niekompletnej przesyłki, brakowało 2 rzeczy z opisu przedmiotu, sprzedawca o jednym odpisał że zapomniał włożyć do paczki, o drugim, droższym, milczał, po otwarciu sporu odpisał że mogę jemu najwyżej walnąć negatywa, eBay swoją drogą zaproponował zwrot przedmiotu oraz obiecuję że: "I would, however, like to assure you that if you and the seller cannot
come to an agreement we will be able to issue you a full refund (the
cost of the item and the original shipping to you), but we would first
require that you return the item.
I have initiated the return process for this item at this time. So if
you would like to return it for a full refund, we ask that you send it
out and upload the tracking information for the shipment to the case
within the next 7 days. You can get the seller's shipping address as
well as shipping instructions in the Resolution Center. When the
tracking number shows the item has been successfully delivered to the
seller, our system will automatically issue you a refund. "
czyli po doręczeniu zwróconego przedmiotu zwróci całą kwotę, którą zapłaciłem.
Mam pytanie czy zwróci również koszt przesyłki zwrotnej oraz czy na pewno dostanę moją kasą, od kogo mam oczekiwać zwrotu pieniędzy: od eBay czy od sprzedawcy?
ile czasu to potrwa, taki zwrot pieniędzy, czy natychmiast po doręczeniu przesyłki czy nie?
Jakim kurierem czy pocztą mam wysłać przedmiot żeby "tracking number shows the item has been successfully delivered to the seller"?
Co będzie jeśli sprzedawca nie odbierze paczki?