paypal ważna sprawa - zwrot przesyłki

monic-love
Użytkownik
Witam. Zakupiłem przedmiot od amerykańskiego sprzedawcy. Niestety okazał się niezgodny z opisem i to w dużej części. Wystąpiłem do Paypal z roszczeniem (bo sprzedawca nie odpisuje) i dostałem wczoraj informację , ze z naszych danych(Paypal) wynika iż nie otrzymaliśmy jeszcze informacji z systemu monitorowania przesyłek potwierdzający zwrot przedmiotu. I teraz moje pytanie. Czy jeśli wyśle za pomocą poczty polskiej to czy Paypal to zaakceptuje (jak wiadomo PP nie oferuje możliwości śledzenia losów przesyłki) ??? Czy wystarczy tylko samo potwierdzenie nadania przesyłki ??? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (3)

Odpowiedzi (3)

I jeszcze jedno pytanie: czy jak już otworzyłem spór i przekształciłem go w roszczenie w eBay, to czy mogę również otworzyć spór w PP? Chcę zwrotu połowy kasy jeżeli zatrzymam przedmiot lub zwrotu całości jeżeli go odeśle, łącznie z kosztami przesyłek w obie strony.
witam, mam podobną sprawę, otworzyłem spór z powodu niekompletnej przesyłki, brakowało 2 rzeczy z opisu przedmiotu, sprzedawca o jednym odpisał że zapomniał włożyć do paczki, o drugim, droższym, milczał, po otwarciu sporu odpisał że mogę jemu najwyżej walnąć negatywa, eBay swoją drogą zaproponował zwrot przedmiotu oraz obiecuję że: "I would, however, like to assure you that if you and the seller cannot come to an agreement we will be able to issue you a full refund (the cost of the item and the original shipping to you), but we would first require that you return the item. I have initiated the return process for this item at this time. So if you would like to return it for a full refund, we ask that you send it out and upload the tracking information for the shipment to the case within the next 7 days. You can get the seller's shipping address as well as shipping instructions in the Resolution Center. When the tracking number shows the item has been successfully delivered to the seller, our system will automatically issue you a refund. " czyli po doręczeniu zwróconego przedmiotu zwróci całą kwotę, którą zapłaciłem. Mam pytanie czy zwróci również koszt przesyłki zwrotnej oraz czy na pewno dostanę moją kasą, od kogo mam oczekiwać zwrotu pieniędzy: od eBay czy od sprzedawcy? ile czasu to potrwa, taki zwrot pieniędzy, czy natychmiast po doręczeniu przesyłki czy nie? Jakim kurierem czy pocztą mam wysłać przedmiot żeby "tracking number shows the item has been successfully delivered to the seller"? Co będzie jeśli sprzedawca nie odbierze paczki?
najlepiej zapytaj obslugi klienta paypal co akceptuja
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań