ebay nie pomaga w walce z oszustami
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2005 14:50
Spory czas temy na amerykanskim ebay'u zakupilem spodnie na kwote 199,95$ od uzytkownika z ok. 175 pozytywami (bez negatywow). Pieniązki wpłaciłem przez znajomych w stanach za pomocą MoneyOrder i... ani paczki ani pieniędzy.
Użytkownik w tym okresie zgarnąl 4 negatywy (sprawy podobno wyjasniono) i wylogowal sie z ebay'a. System reklamacji wymagał informacji których nie posiadałem na dany dzień, a po przerwaniu całego procesu nie dało sie go już uruchomić drugi raz ( kiedy informacje te zdobyłem).
Tak więc pytam gdzie ta wasza polityka bezpieczenstwa???
i jak możecie mi pomóc???
Posiadam potwierdzenie wpłaty, i całą korespondencję.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-07-2005
08:39
a probowałeś kiedyś z niego korzystac???
jak mowiolem po przerwaniu procesu nie da sie go uruchomic drugi raz, a kontakt w postaci zapytania poprzez dostepny schemat nie przynosi efektow (odpowiedzi)
dlatego pytam gdzie ta ich pomoc??
0
Podziękowań