Sama możesz dodać kaszt wysyłki albo po prostu sprzedawca przyśle Ci fakture z CAŁKOWITYMI kosztami do zapłaty- Ty będziesz tylko klikać-logować się do swojego konta PP i potwierdzisz przesłanie zapłaty (to jest proste jak...) Musisz zawsze znać koszt wysyłki bo sprzedawca może chcieć zarobić i po zakupie poda Ci jakąś kosmiczną kwote za wysyłke. Możesz zawsze na forum podać nr.aukcji i ktoś Ci podpowie czy warto licytować, czy to nie jest jakiś przekręt
pozdrawiam
Jestem zupełnie zielona w tych sprawach dlatego staram sie czegos tu nauczyc.
Bałam sie, ze jeżeli koszt wysyłki nie jest podany na stronie z aukcją(ale jest zaznaczona opcja wysylki do wszystkich krajow)to przy wysyłaniu pieniedzy nie bedzie ona policzona czego chciałabym uniknąć.
Jezeli dobrze zrozumialam to mimo braku tych kosztow na stronie aukcji bede mogła je dodac i tak w dalszym toku wysylki poprzez PayPal?
Jak będzie na aukcji PP i Ty będziesz miała konto PP i będziesz znała koszt wysyłki to NIE BĘDZIE PROBLEMU-system ebay poprowadzi Cie do płatności PP (przeliczy ZŁ na EURO i zapłacisz. amen(jeśli sprzedawca jest wiarygodny)
pozdrawiam
Dobrze, ale co z tą przesylką skoro nie pisze ile ona wynosi? Ja wiem jaka jest jej wartosc bo pisalam z tą osobą. Jak za nią zaplacic wraz z zaplatą za sam przedmiot?
1. musi mieć opcje PayPal na stronie aukcji, żebyś mogła zapłacić PP, "niemiaszki" nie preferują PP, ale chętnie nim płacą
2 da się wypłacić na zarejestrowane konto bankowe przy pomocy zakładki wypłać, ale wybrać się na da, to nie bankomat
Witam ponownie :)
Zapomnijmy o tamtym pytaniu. Juz wiem, ze można przelewac pieniadze ze swojego konta bankowego na konto PayPal bez udzialu karty kredytowej, ale nadal mam kilka pytan.