Czy jest jakies wyjscie.
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-04-2010 20:48
Jak wiadomo sprzedający juz od jakiegos czasu nie mogą wystawiać komentarzy negatywnych.
No i jest problem
- kupił towar nie zapłacił tyle co trzeba i wystawił negatywa
- teraz nastepny kupil dwa przedmioty i domaga sie wysyłki jak za jeden ( pewnie bedzie nastepny negaryw)
Wkuża mnie to ze nie czytają opisu zwłaszcza amerykanie a potem domagają sie nie wiadomo czego.
Moje pytanie: czy w sytuacji gdy nie dostałem zapłaty za przedmiot moge jakos anulować negatywa. Czy są jakies inne sytuacje kiedy mozna unieważnic komentarz.?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-04-2010
16:44
czy neg zostanie anulowany raczej decyduje serwis, a robi się to tak wchodzisz w mapa witryny (prawy górny róg) SPOŁECZNOŚĆ, nast. opinie, nast. poproś o zmianę opinii
0
Podziękowań