18-11-2012 01:26
Wylicytowałem przedmiot z ceną za przesyłkę z Kanady do Polski 89$, po czym dostałem fakturę na kwotę 377$ za obsługę i przesyłkę. Następnie otrzymałem prośbę sprzedającego o anulowanie aukcji gdzie argumentem było że nigdy nie wysyłał przedmiotów do Polski. Choć w opisie było napisane, że wysyła na cały świat. Po odrzuceniu anulowania otrzymałem kolejna fakturę na kwotę 796$ za wysyłkę i obsługę. Myślę że sprzedający nie był usatysfakcjonowany końcową ceną licytacji i próbuje przez podniesienie kosztów wysyłki zrekompensować sobie nie zadawalającą go cenę końcową.
Link do zrzutu ekranu po licytacjii:
http://i46.tinypic.com/30mojsn.jpg
Link do zrzutu ekranu pierwszej faktury
http://i47.tinypic.com/w7ergm.jpg
Link do zrzutu ekranu drugiej faktury po odmowie anulowania aukcji: http://i49.tinypic.com/250ilih.png
Proszę o odpowiedź i pomoc
to co poradziłem na priva, zrób tak, wyślij pana sprzedającego na drzewo, olej to i nic nie płać, a to co piszesz masz 100% rację, widzę, że Pan pseudo sprzedawca kombinuje po całości, robi to nie zgodnie z zasadami ale mniejsza o to
w tym konkretnym przypadku negatyw mu się należy, zwrotnego w postaci negatywa czy neutrala nie otrzymasz
napisz mu, że rezygnujesz z zakupu, i napisz do serwisu i opisz tą sytuację, jak będą chcieli to załączysz screen(y)
mapa witryny kontakt z nami nast. kupiłem przedmiot nast. pronlemy ze sprzedającym nast. skontaktuj się z obsługą klienta