06-05-2019 14:18
Zamówiłam przedmiot 14 marca, z przewidywanym czasem dotarcia do dzisiaj - 7 maja. Niestety przedmiot nie dotarl i wiem, że przedmioty z tego kraju idą ok 2-3 tygodni - zamawiałam ok. 20-30 przedmiotów z tego kraju.
Skontaktowałam się ze sprzedawcą i odpisał, że zwróci mi pieniądze. Wszystko fajnie, zwrócił pieniądze prze Paypal, ale....
Na moim koncie istneije teraz wpis Zaległa płatność za ten przedmiot.
Przecież zapłaciłam i sprzedawca zgodził się na zwrot bo przedmiot nie dotarł? Dlaczego widnieje mi to jako zaległa płatność?
Jak się tego pozbyć? Martwię się, ponieważ zamówiłam 4 paczki i wszystkie 4 nie doszły od tego 14 marca, niby 15 wysłane... Nie chcę żeby zablokowano mi konto za kilka takich wpisów?
Dodatkowo - czy jeżeli przedmiot dojdzie po czacie to mogę jakoś zwrócić otrzymany zwrot - czyli ponownie zapłacić za przedmiot. Oficjalnie przed ebay - a nie sama z siebie przez Paypal?
Tez raz mialem taki komunikat w podobnej sytuacji, ale przyjalem ze to bledny komunikat i nie chcialo mi sie wyjasniac z suportem i w koncu chyba ten komunikat zniknal lub zmienil sie na cos bardziej stosownego do sytuacji a i konta tez mi nie zawiesili.
Gdy w koncu otrzymalem towar ( a mialem juz kilka takich sytuacji) zawsze odsylalem kase na adres email sprzedawcy przez paypal > info o jego adresie zawsze mialem w historii platnosci i wydaje mi sie ze w historii platnosci mialem tez opcje zwrotu pieniedzy
Czasami sprzedawca musi zaznaczyc ze platnosc przyjeta, w moj ebay, przy tej aukcji w menu rozwinietym po kliknieciu po prawej. Jesli system nie uczynil tego automatycznie z jakiegos powodu.
Moze to pomoze.
Po otrzymaniu przesylki , po otrzymaniu zwrotu przez Ebay juz nie zaplacisz. Pozostaje przez Paypal ale nie wiem jak otrzymasz email sprzedawcy do tego celu bo to prawie niemozliwe.
Moze w przesylce bedzie email lub telefon, moze ma swoja strone internetowa, lub Face Book.....Google?