Uszkodzony towar
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
04-09-2010 14:43
Kupiłam paletę cienii do makijażu oczu na prezent dla kogoś, niestety po rozpakowaniu okazało się, że jeden cień jest rozsypany. Na stronie sprzedającego jest napisane, że w razie takiego problemu wysyłają drugą paletę, bez dodatkowych kosztów.
Kiedy zgłosiłam problem sprzedającemu napisał, że muszę odesłać starą paletę. Taka informacja nie była zawarta w opisie aukcji.
Związane są z tym dodatkowe opłaty, przez co kupiony produkt nie jest już taki atrakcyjny cenowo.
Co mam zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
tak czy owak otworz spor o przedmiot niezgodny z opisem, zeby zwrot odbyl sie to w ramach tego procesu. zasady zwrotow powinny byc podane na stronie aukcji i jesli nie bylo w nich mowy ze to kupujacy ponosi koszt przesylki zwrotnej to sprzedawca nie powinien w sumie zadac zaplaty przez Ciebie albo po prostu przeslac drugi zestaw od razu bez koniecznosci zwrotu pierwszego zestawu. tak czy owak moze chceic zobaczyc w jakim stanie jest przedmiot ktory otrzymalas, bo teraz musi ci uwierzyc na slowo...