Warunki sprzedaży
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-05-2016 15:54
Witam,
jak włączyć warunki sprzedaży (business policies) ? płatności, wysyłka, zwroty ?
Dodam, że zarówno w polskiej pomocy jak i angielskiej jest tylko informacja gdzie można to włączyć, ale ja nie posiadam takiego łącza do aktywowania tych warunków.
Czy ktoś się orientuje co trzeba zrobić, żeby była możliwość korzystania z tych warunków ?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-05-2016
20:05
masz za malo dorobku. Uzbieraj 10 komentarzy - moge w tym pomoc
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
0
Podziękowań