przedmiot wysłany, kupujący nie odebrał
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-05-2016 10:49
Witam, na ebay.de sprzedałem przedmiot za granicę (Niemcy), wysłałem. Kupujący nie odebrał (monitoring: "nie zastano adresata, awizo"). Przesyłka wróciła do mnie. Po wysłaniu kupującemu potwierdzenia nadania z numerem śledzenia, a także zdjęcia zwróconej przesyłki kontakt się urwał. Co mam teraz zrobić? Czy kupujący może żądać zwrotu środków i wystawić mi negatywa?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-05-2016
15:36
zwróc kupującemu pieniądze, jak wystawi to serwis ci ja usunie, jesli do nich napiszesz poprzez kontakt z nami
0
Podziękowań