02-08-2018 20:17
Sprzedałam przedmiot kup teraz (bez możliwości zwrotu w opisie).
Kupujący żadał ode mnie dużo wyższych kosztów zwrotu przesyłki niż za nią zapłacił.
Otworzył spór. Oddano mu pieniądze. Nie chce zwrócić mi przedmiotu.
Wobec tego podałam mu możliwość, że może zwrócić przedmiot pod inny adres gdzie obecnie przebywam (tańsza przesyłka)
Też nie chce zwrócić, ponieważ twierdzi, że ebay każe mu wysłać na adres znajdujący się na ebay, nie podany przeze mnie mejlowo...
A nie wystarczy ebay wykazać, że w opisie aukcji jest wyraźnie zapisany brak możliwości zwrotu? Skoro kupujacy akceptował warunki aukcji to także i ten element mówiący o braku możliwości zwrotu.
Teraz to tylko zalezy od jego dobrej woli wiec jesli chcesz otrzymac przedmiot to obiecaj ze pokryjesz koszt zwrotu
Tzn. jaki jest powód zwrotu?