ukradzione / zaginione przesyłki a płatność Paypal

Witam, od roku zakupuję sobie drobiazgi do wyrobu biżuterii i prawie wszystkie paczki (od różnych sprzedawców) zakupione pod koniec stycznia / na początku lutego nie dotarły do mnie.

 

Wszczęłam spór za pomocą Paypala, ale mimo, że przeczytałam, co znalazłam, wciąż nie wiem - co można zrobić, żeby zwrócono mi pieniądze i na jakiej podstawie?

Dlaczego dostaję wiadomości, że spór za jakiś czas zakończy się samoistnie i co można zrobić?

Pokaż cały temat

Dziekuje za odpowiedz.

Sprzedawcy (bo jest ich 4) wysylaja do Polski. Inaczej nie byloby sensu od nich kupowac....

 

Pytam dlatego, ze przeksztalcilam 2 spory w roszczenia, a wczoraj dostalam taka oto informacje:

"Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie zamknięcia sporu z użytkownikiem XXX. Spory są automatycznie zamykane po otrzymaniu zwrotu pieniędzy lub upływie więcej niż 20 dni od daty ich otwarcia." - i zastanawiam sie co to oznacza, zaden pracownik Paypal nie kontaktowal sie ze mna. Czy to znaczy ze zamkneli sprawe bez sprawdzenia i pieniedzy nie odzyskam?

 

Dostalam tez maila od jednego ze sprzedawcow:

"HiThe system don't allow us to refund you owing to the your opened case.If you would like us to refund,please close the case and send us your email address.Thanks"

Nie jestem zbyt dobra z angielskiego, ale jakos do tej pory udawalo sie dogadac. Teraz jednak nie rozumiem ;-(
Wg mnie w wolnym tlumaczeniu "system nie pozwoli zwrocic Ci kasy, poki sprawa jest otwarta, zamknij sprawe, a zwrocimy pieniadze".

Czy sprzedawca moze / powinien zwrocic pieniadze, jesli sprawa jest zamknieta?

I co z tym zamykaniem?
Ja bole sie zamykac, zeby ci z Paypala nie uznali, ze rezygnuje ze zwrotu.

 

Nie moge znalezc konkretnych informacjim, a co gorsza cos mi sie dzieje z Paypalem, ze niektore komendy pojawiaja sie po angielsku...

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay