jak odpowiedzieć na sprawę, gdy przedmiot został kupiony w serwisie eBay.co
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-06-2012 18:19
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-06-2012
21:00
skad przekierowalo Cie do http://pages.ebay.pl/resolutions/cbt/index.html ?
to dot. spraw i transakcji na ebay.com i ebay.co.uk
wiec wszystkie info masz na http://pages.ebay.co.uk/resolutions/cbt/index.html
proces dla ebay.pl wyglada nastepujaco:
ze strony kupujacego: http://pages.ebay.pl/help/buy/item-not-received.html
oprocz zwrotu towaru czy pieniedzy sprzedawca moze zaproponowac anulowanie transakcji http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html
0
Podziękowań