Sprzedawca nie chce wywiązać się z transakcji
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-03-2012 16:24
Kupiłam przedmiot w USA, który miał bezpłatną, międzynarodową przesyłkę, po zakończeniu licytacji sprzedawca wystąpił o anulowanie transakcji, jako powód podając informację, że nie wysyła za granicę. Jak już wspomniłam w aukcji była wysyłka na cały świat, do Polski bezpłatna. Odrzuciłam prośbę o anulowanie transakcji, zaproponowałam sprzedawcy nawet wysyłkę na adres w USA, aby obciążyć go mniejszymi kosztami darmowej dla mnie jako kupującego wysyłki, zgodził się po czym chciał żebym dopłaciła mu 20$, jak zapytałam niby z jakiej racji, w końcu w aukcji była darmowa wysyłka, to zwrócił mi pieniądze przez PayPal i nie odpowiada na maile. Czy można z tego wyciągnąć jakieś konsekwencje? Mi naprawdę zależy na tym, żeby otrzymać ten przedmiot.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Tylko samo wystawienie komentarza negatywnego mnie niesatysfakcjonuje. Sprzedawca wystawił ten przedmiot ponownie z taką samą opcją wysyłki, też darmową, myślę, że po prostu nie jest zadowolony z osiągniętej ceny.