Problem ze zwrotem PayPal
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-04-2014 10:12
Witam, sprzedałem na niemieckim ebay wózek dziecięcy, zaakceptowałem płatność PayPal,ale okazało się,że nie mogę dodać polskiego konta bankowego. W centrum Paypal doradzili żebym zwrócił pieniądze do nadawcy więc zrobiłem "Rückzahlung an". Wtedy właściciele pieniędzy rozpoczęli spór,że zwracają towar bo jak twierdzą inaczej nie dostaną zwrotu pieniędzy. Problem jest taki,że żeby rozwiązać spór przekierowuje mnie na PayPal żebym zwrócił pieniądze,ale ich tam już nie ma więc jak mam to zrobić?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Jaki jest status sprawy ? Czy ona jest wciaz widoczna jako otwarta ? Jesli tak to dzwon jeszcze raz do PP zeby pomogli rozwiazac sprawe skoro mowisz ze cie przekierowuje na PP.